dnb nor aksjekurs   pistol

Det var like før jeg ikke kom på noe dritt i dag.

Men heldigvis forandra det seg utpå aftenen etter at jeg hadde vært i DNB NOR for å sette inn penger jeg har fått på sjekk. DNB NOR har ca. 12 milliarder kroner (12.000.000.000) i året i overskudd før skatt, men kan allikevel ikke koste på seg å betjene kundene innen en halv time. Ja, riktig, en halv time måtte jeg vente på å få sette inn 1200 kroner på kontoen min. Og jeg hadde bare 7 pers. før meg. Pøh, DNB NOR, kyss meg i *****. Hvem, om ikke nettopp meg og alle andre kunder, tjener dere de 12.000.000.000 på ?

Ikke nok med det, når det endelig blir min tur må jeg gå og sette meg ved en kontorpult som om jeg var hos doktoren eller lignende. Og kundebehandleren skal liksom være hyggelig og spør meg nesten like intime spørsmål som dokteren min gjør. Vel, etter mye tullprat leverer jeg sjekken og vedkommende kundebehandler må gå til at annet rom for å kopiere den, er det rart det tar tid ? Kundebehandlerne i denne banken må gå fra pulten sin samme hva de skal gjøre, ikke har de penger der, ingenting.

Snakker om latterlig bankvesen, hvor ble det av de gamle kassene hvor man sto i kø for å bli betjent ? Og hvor man fikk ordnet det som var å ordne, uten noe fiksfakseri ? Nei, DNB NOR, sorry, dette holder ikke!!!

Appropos dårlig forretningsskikk